Politica de retur

Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 de zile calendaristice de la primirea produsului de la data la care clientul intra in posesia fizica a produselor conform Art. 9, O.U.G. ( Ordonanta de urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor conform Art. 9, O.U.G nr. 34/2014, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse din site-uri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.U.G. nr. 34/2014.

_________________________________________________________________________ 

Returnarea produselor la sediul S.C. Obanst Exc Design S.R.L. se poate face de luni pana vineri in intervalul orar 10:00 – 17:00

Daca produsul comandat nu este ceea ce ti-ai dorit, il poti returna pentru a fi  schimbat sau pentru returnarea valorii produsului (mai putin cheltuielile de transport) intr-un interval de timp de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului, fara invocarea unui motiv si fara penalitati.


Pasi de urmat pentru RETURNAREA produsului:

  1. Completati formularul de retur; acest lucru este necesar pentru a putea procesa in termen cat mai scurt returul si a va trimite un produs inlocuitor sau pentru a va returna banii.
  2. Ambalati produsele pe care doriti sa le returnati – produsul, in punga sau cutia originala, trebuie pus in alta cutie astfel incat nici produsul nici ambalajul sa nu sufere stricaciuni. Daca produsele alese pentru retur au fost insotite de cadouri, trebuie returnate si acestea.
  3. In colet adaugati formularul de retur.
  4. Trimiteti produsele cu o firma de curierat rapid catre S.C. Obanst Exc Design S.R.L. la adresa Calea Calarasilor, nr. 63, Braila, Jud. Braila

Vom mentiona cu deosebita importanta ca:

  1. Nu se vor accepta retururi cu plata la ramburs
  2. Nu se vor accepta retururi efectuate cu Posta Romana ca metoda de transport

_________________________________________________________________________

In cazul care clientul doreste sa denunte unilateral contractul la distanta, acesta se angajeaza sa informeze S.C. Obanst Exc Design S.R.L cu privire la decizia sa de retragere din contract, inainte de expirarea perioadei de retragere. În acest scop, consumatorul poate face o declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retrage (de preferat pe adresa de e-mail: contact@excfashion.ro ), urmand ca acesta sa foloseasca formularul de retragere inclus in coletul primit. 

Clientul este obligat sa returneze produsele numai daca sunt in stare initiala ( stare perfecta, fara urme, pete si cu toate etichetele atasate inclusiv sigiliul de plastic nedesfacute sau taiate) impreuna cu formularul de retur. Factura fiscala este receptionata pe e-mail la momentul achizitiei. S.C. Obanst Exc Design S.R.L. isi rezerva dreptul de a refuza primirea coletului/plata returului (diminuarea acestuia pana la 100% conform OUG nr. 34/2014) in cazurile in care:

            a) Produsele au fost purtate sau prezinta mirosuri improprii (diminuare 100% );

  1. b) Produsele nu mai au sigiliul atasat, respectiv etichetele rupte ( diminuare 100% ), ruperea etichetei va fi considerata ca utilizare a produsului si va anula dreptul clientului de a primi contravaloarea returnarii produsului;
  2. c) Produsele prezinta defecte de utilizare (diminuare 100% ).
  3. d) In coletul de retur, se afla produse diferite fata de cele din formularul de retur (diminuare 100%)

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin. De exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Clientul este responsabil pentru plata livrarii produselor de la sediul EXC FASHION catre adresa comunicata de acesta. O exceptie pentru aceasta plata se regaseste in cazul comenzilor cu valoare de peste 200 (doua-sute) lei. Totodata, in cazul in care se doreste returnarea unuia sau mai multe din produse, tot clientul este responsabil pentru plata livrarii inapoi catre sediul Exc Fashion. Adresa pentru retur este: Calea Calarasilor, nr. 63, Braila, 810218, Romania. A se preciza ca, la retur, aceasta plata se aplica si pentru produsele a caror valoare individuala SAU totala depaseste 200 lei.* **

Plata transportului va fi suportata de catre S.C. Obanst Exc Design S.R.L. doar in cazul in care:   

  1. Produsele primite nu corespund specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii, in limita stocului disponibil.
  2. Produsele primite sunt deteriorate. In cazul in care produsul achizitionat a fost cu vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un alt produs, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu.
  3. Produsele primite in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat

In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la data primirii produselor la sediul S.C. Obanst Exc Design S.R.L., prin virament bancar. Consumatorul se angajeaza sa completeze corect detaliile formularului de retur, unde va include numele titularului, IBAN-ul contului in care viramentul va fi efectuat si numarul de telefon la care acesta poate fi contactat.

 Definitii relevante:

  1. consumator - orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, aşa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 din Ordonanţa Guvernului nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
  2. contract de vânzare - orice contract în temeiul căruia profesionistul transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator, iar consumatorul plăteşte sau se angajează să plătească preţul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atât produse, cât şi servicii;
  3. contract la distanţă - orice contract încheiat între profesionist şi consumator în cadrul unui sistem de vânzări sau de prestare de servicii la distanţă organizat, fără prezenţa fizică simultană a profesionistului şi a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanţă, până la şi inclusiv în momentul în care este încheiat contractul;